Sista kanske...

Jaha, detta blir nog det sista inlägget jag skriver. Har inte riktigt haft denna blogg uppdaterad men men :P

Såg ju nu att jag har ju missat att nämna att jag åker hem till Sverige ganska snart. 3 april lämnar planet Narita - japan. Detta är då för att ekonomin är hård så jag tog beslutet att åka hem. I och med att jag åker hem så behövde Robin en ny lägenhet då. Jonas (som åkte hem idag) lägenhet var bra nog tyckte Robin så vi flyttade in hos honom och vi 3 har bott tillsammans dom senaste 9 dagarna :) 4 april kör vi party hemma i Sverige (måste styra detta med Jennie och/eller Jessica) Men förmodligen så blir det den 4:e :) Jennie/Jessica, ring mig någon dag (har inte Internet, och snart varken dator eller mobil :P)

Japan har vart grymt, will tell you all about it when I get home! :)

Och Robin! Ny epok som startar där min slutar. Han blir själv för första gången i sitt liv :P Han kommer nog klara det där utan problem, dock om han sover lite mycket.. (Hahaha Robin nu när du läser detta :P Du sover FÖR mycket! Lycka till med studierna nästa år och tack för det senaste året!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0