Seg jag är..

Säger att jag ska skriva mer och så händer det absolut ingenting :D

Helgen: Erik fyllde år! Grattis igen Erik (bilder finns på Facebook, har nog gett upp den där resedagboken). Grymt roligt hur som helst.
Lördag: Jag och Robin drog in tidigare innan firandet av Erik skulle påbörjas. Vi drack lite öl och kasta lite dart, kul att spöa Robin i nått annat än bowling hela tiden ;)
Söndagen så drog vi en (efter ide av Jonas) en liten taco kväll med Operation Kill. Kan ju säga att även om den Japanska maten är grym så var det j'vligt gott med tacos :D Operation Kill är en grym miniserie som jag rekomederar alla till att se. Gillar ni band of brothers (har ni inte sett Band of Brothers så se den först) så ska ni se den. Detta är band of brothers goes to Iraq typ :P Alexander Skarsgård har en ledande roll, gör den dock jävligt bra :P
Idag: Börjat träna på gym, riktigt skönt. Modernt gym med allt man kan tänka sig, sjukt nice :D
Skolan: Rullar på, börjat sätta mig i skolan några timmar efter själva lektionerna är slut så jag får lite kanjin in lästa. Jag är så otroligt dålig på dessa kanjin.. Men jag kämpar på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0