Lite allt möjligt bara

Yosha!
Kom precis hem efter gymmet. Tränat varje dag nu hela veckan så det börjar kännas bra nu igen :D Dock så ska jag börja på riktigt nästa vecka och koncentrera träningen lite.
Imorrn så ska jag och Robin gå me i skolans volleyboll lag :D Det ska bli någon match mot någon annan skola så det kan bli kul :D
Sen imorrn har jag min andra lektion på skolan där jag har börjat jobba som Engelska lärare :D Skönt med någon lektion lite då och då så att man håller igång va.
Utöver det så flyter vardagen på. Har väll inte så mycket mer att säga igentligen. Om ni undrar om något så får ni väll fråga så skriver jag lite om det :D

Jag ger er Japans fulaste bil. Vem kom på denna design igentlikgen? Med fönstret som går ihop med passagerar rutan på vänster sida, men inte på andra? :P
Nissan Cube:



Kommentarer
Postat av: Micheyg

WOW! Min favvobil! ;) David du borde faktiskt köpa en sån tycker ja =)

2008-09-14 @ 12:01:02
Postat av: Jonas Svenhard

Du förstår inte skönheten lille gosse

2008-10-03 @ 15:10:11
URL: http://jonassvenhard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0