Helgen

Fredag: Började med att hjälpa Johan att fixa bank konto (som behövs för att man ska kunna börja träna på gym då). Efter det hade jag engelska lektion med min student. Riktigt kul, pratade om allt möjligt från japanska sportbilar till andra världskriget :D Efter det mötte jag upp Johan igen så gick vi och fixa gym medlemskap. Efter det provade vi på polen på gymmet och simmade ganska hårt i en 45 min. Gick och åt lite yakitori (grillad kyckling), mötte upp Henrik och gick och spela dart :D

Lördag: Robins tjej försvann till Malaysia tidigt på morgonen så Robin kom väll hem runt 7 på morgonen. Runt 12 stack han och jag iväg och för att träna volleyboll med några studenter från vår skola. Dom hade ett lag som skulle vara med i en tunnering på Söndag så då var det klart att vi ställde upp :D Bolla runt lite så man fick känna på bollen lite bara :P

Söndag: Vaknade kl 6 på morgonen (på en söndag!!) och drog oss iväg. Mötte upp alla vid skolan och begav oss mot hallen där vi skulle spela. När vi stod där inne och väntade på att alla lag skulle rammla in så stog jag, Tobbe och Robin och prata. Kommer det in 3 japaner i 40 års åldern som pratar med varann, ser oss och säger "UUh, invandrare" =) Man vänjer sig aldrig med att Japaner är överaskade över att se oss läskiga invandrare :D Tunneringen gick sådär, vi var ett lag som inte spelat på riktigt alls tillsammans med 3 svenskar, 1 kines, 4 syd-koreaner och 1 från Bangladesh. Så vi gjorde vad vi kunde. Nu var det ett tag sen jag spela men man körde hur som helst 8 st på planen samtidigt, så det vart lite rörigt då vi inte kunde kommunicera riktigt :) Vi slutade 4 av totalt 8 lag så det var väll helt OK!

Kommentarer
Postat av: syrran jennie

saknar diiiiiiiiiiig

2008-09-08 @ 20:35:46
Postat av: Jonte-SAMA

DAVID! NÄR FAN KOMMER DU HEM VA!

DIN JAPAN

JAG SAKNAR DIG

LÅTER LIKA TJEJIG SOM JENNIE HEEHEEHÖÖÖÖ!

2009-03-27 @ 07:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0