Tisdag

Skola som vanligt, fortfarande inte riktigt helt frisk så jag har inte riktigt energi, fortfarande lite väl sjuk för att sitta kvar i skolan än som vanligt men det kommer väll.
Fick dock igår tillbaka mitt pass \o/ Har inte haft det sen början på månaden då jag vart tvungen att ansöka om nytt visum som gick ut 5 oktober. Så på papper har jag vart illigal invandrare sen 5 oktober men inte lägre!! :D
Robin har det väll lite halv jobbigt just nu.. Han orkar inte riktigt prata om det än men det kommer väll det också. Han är hemma mer nu än tidigare iallafall, räcker väll med att säga så. Lider me honom, han är ganska nere just nu. Han kommer till mig när han vill prata så jag behöver inte göra livet mer jobbigt för honom. Nog om det.
Prov nästa vecka, ska f'n sätta kanjin'en bättre denna gång!! :D Henke blir äldre i helgen också, blir väll något litet firande där också skulle jag kunna tänka mig.
Annars är livet som vanligt, skulle dock vilja bli 100% frisk igen bara :(
Ha de!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0