Senaste tiden..

Jonas fyllde 30, dock vart jag inte med och fira honom då jag låg hemma med en riktig jäkla feber och försökte lista ut om jag var vaken eller sov. Skojjar inte, var riktigt hemskt, lyckades få iväg ett mail till en japan som kom förbli med lite medicin som skulle hjälpa mot febern. Vet inte exakt vad jag fick, nå starka grejjer som hjälpte bra hur som helst =) Nu mår jag väll sådär, har hosta och huvudvärk kvar så jag är inte riktigt på topp men jag är igång igen hur som helst :D

Sen har vi ju yenen då. 100.00 JPY = 8.64 SEK (i juli-augusti var det väll ca 5.50) Så det blir väll att dra lite pengar ur Robin här då så man kan betala räkningar och få sig lite mat :| Alla är annars upptagna med studerandet samt att yenen är så jäkla dyr så det blir inge festande för oss längre :P

Börjar bli lite kallare här nu, runt 17-18 på dagarna skulle jag väll säga runt 10 på nätterna kanske (husen är ju byggda efter värmen, så blir det 10 grader ute så är det 10 grader inne i lägenheten, kör ingen extra värme än).

Annars har jag ju vart sjuk så jag vet inte vad som har hänt :P Ha de bra folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0